LEY 11/1995, de 29 de septiembre, de modificación parcial de la Ley 15/1990, de 9 de julio, de ordenación sanitaria de Cataluña.

SecciónDisposiciones Generales
EmisorDEPARTAMENTO DE LA PRESIDENCIA
Rango de LeyLey

Resultats i fitxa. Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya . Generalitat de Catalunya Accés al contingut Accés al menú de la secció Introdueixi les paraules de cerca Castellano Mapa Web Contacte Temes Serveis Generalitat Catalunya Seu electrònica function ValidaParaulaCercaCercadorGeneric(){ if(!document.getElementById) return; if( !document.getElementById("FW_bCercador") ) return; var objFORM = document.getElementById("FW_bCercador"); if(objFORM.nodeName.toLowerCase()!="form"){ objFORM = objFORM.getElementsByTagName("form"); if(objFORM.length>0){ objFORM = objFORM[0]; }else{ return; } } objFORM.onsubmit = function(){ var ca = "Si us plau, introdu�u les paraules a cercar."; var es = "Por favor, introduzca las palabras a buscar."; var en = "Type your search please."; var oc = "Si us plau, introdu�u les paraules a cercar."; var continuar = true; var idioma = ""; if(document.documentElement.getAttribute && (document.documentElement.getAttribute("lang")!="" || document.documentElement.getAttribute("xml:lang")!="" )){ idioma = (document.documentElement.getAttribute("lang")?document.documentElement.getAttribute("lang"):(document.documentElement.getAttribute("xml:lang")?document.documentElement.getAttribute("xml:lang"):"")); } switch(document.getElementById("cercadorOcult").value){ case "": alert(eval(idioma.substring(0,2))); continuar = false; break; case "cerca": alert(idioma!=""?eval(idioma.substring(0,2)):ca); continuar = false; break; case "c�rca": alert(idioma!=""?eval(idioma.substring(0,2)):oc); continuar = false; break; case "buscar": alert(idioma!=""?eval(idioma.substring(0,2)):es); continuar = false; break; case "search": alert(idioma!=""?eval(idioma.substring(0,2)):en); continuar = false; break; } if(continuar) return true; else{ document.getElementById("cercadorOcult").focus(); return false; } } } window.onload=function(){ ValidaParaulaCercaCercadorGeneric(); }; Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Sobre el DOGC Serveis del DOGC Base de dades del DOGC Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions Preguntes freqüents Enllaços Publicacions de la Generalitat de Catalunya DOGC > Resultats i fitxa // document.write(" "); //AEB funcio que afegeix el parametre newLang al canviar l' idioma del portal. function updateQueryStringParameter(uri, key, value) { var re = new RegExp("([?&])" + key + "=.*?(&|$)", "i"); var separator = uri.indexOf('?') !== -1 ? "&" : "?"; if (uri.match(re)) { return uri.replace(re, '$1' + key + "=" + value + '$2'); } else { return uri + separator + key + "=" + value; } } $(function() { lang=$('html').attr('lang'); var urlOnChangeLocale=document.getElementsByClassName("FW_bIdiomes")[0].children[0].href; if(lang == "ca-ES"){ if(urlOnChangeLocale.indexOf("newLang=") == -1){ urlOnChangeLocale += "&newLang=es_ES"; }else{ urlOnChangeLocale=updateQueryStringParameter(urlOnChangeLocale,"newLang", "es_ES"); } }else{ if(urlOnChangeLocale.indexOf("newLang=") == -1){ urlOnChangeLocale += "&newLang=ca_ES"; }else{ urlOnChangeLocale=updateQueryStringParameter(urlOnChangeLocale,"newLang", "ca_ES"); } } document.getElementsByClassName("FW_bIdiomes")[0].children[0].href=urlOnChangeLocale; }); Torna Enllaç permanent function submitForm(linkElement, sessionVal) { var parent = linkElement.parentNode; if (parent) { parent.submit(); } } Afegeix-lo a la meva selecció i subscriu-m'hi function submitForm(linkElement, sessionVal) { var parent = linkElement.parentNode; if (parent) { parent.submit(); } } Afegeix-lo a la meva selecció PDF (749.50 KB) Dades del document Tipus de document Ley

Data del document 29/09/1995

Número del document 011/1995

Número de control 95277014

Organisme emissor Departamento de la Presidencia

Dades del DOGC Número 2116

Fecha 18/10/1995

Sección DISPOSICIONES

Página 7538

Veure-les totes Afectacions Afectacions passives (2) DESPLEGADA pel Decret 345/2001, de 24 de desembre, pel qual es regula l'establiment dels convenis i contractes de gestió de serveis sanitaris en l'àmbit del Servei Català de la Salut. DESPLEGAT l'art. 11 per la Llei 8\1997, per la qual s'autoritza la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública Afectacions actives (3) Modifica article 4 , 7 Apartat 3 , 34 Apartat 1 , 34 Apartat 1 , 37 Apartat 3 , 37 Apartat 3 , 59 Apartats 2, 3 , 59 Apartats 2, 3 de la LLEI 15/1990, de 9 de juliol, d'ordenació sanitària de Catalunya. (Correcció d'errades en el DOGC núm. 1372, pàg. 5364, de 26.11.1990). Afegeix disposició addicional Desena , Desena , Onzena , Onzena , Dotzena , Dotzena , Tretzena , Catorzena , Tretzena , Quinzena , Catorzena , Quinzena , disposició transitòria Segona Apartat 5 , Segona Apartat 5 , Segona Apartat 5 , article 60 Apartat 2 , 60 Apartat 2 de la LLEI 15/1990, de 9 de juliol, d'ordenació sanitària de Catalunya. (Correcció d'errades en el DOGC núm. 1372, pàg. 5364, de 26.11.1990). Modifica disposició addicional Vint-i-quatrena de la LLEI 17/1985, de 23 de juliol, de la funció pública de l'Administració de la Generalitat. Descriptors relacionats Matèries organització sanitària (88) Organismes Consorci Sanitari de Barcelona (50) Institut Català de la Salut (6420) Servei Català de la Salut (1496) Accedeix a la cerca simple / avançada LEY 11/1995, de 29 de septiembre, de modificación parcial de la Ley 15/1990, de 9 de julio, de ordenación sanitaria de Cataluña. El President de la Generalitat de Catalunya Sia notori a tots els ciutadans que el Parlament de Catalunya ha aprovat i jo, en nom del Rei i d'acord amb el que estableix l'article 33.2 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, promulgo la següent LLEI La Llei 15/1990, del 9 de juliol, ordena el sistema sanitari de Catalunya i estableix la regulació general de totes les accions conduents a fer efectiu el dret a la protecció de la salut reconegut pels articles 43 i concordants de la Constitució espanyola dins el territori de la Generalitat, en el marc de les competències que li atribueixen l'article 9, apartats 11 i 19, i l'article 17 de l'Estatut d'autonomia. El nou model d'ordenació sanitària que consagra l'esmentada Llei, basat en els principis d'universalització, integració de serveis, simplificació, eficàcia i eficiència de l'organització sanitària, descentralització i desconcentració de la gestió i participació comunitària, entre d'altres, es vertebra a través del Servei Català de la Salut, ens públic de naturalesa institucional, adscrit al Departament de Sanitat i Seguretat Social, que es regeix per les previsions de la mateixa Llei i per les normes dictades per a fer-ne el desplegament. Li corresponen les funcions d'ordenació, planificació, programació i avaluació sanitàries, sòcio-sanitàries i de salut pública i la distribució dels recursos econòmics afectes al finançament del sistema sanitari públic, com també les funcions de gestió i administració dels centres, tot respectant llur autonomia, els serveis i les prestacions d'aquest sistema, que el Servei pot executar directament o a través de qualssevol fórmules de gestió indirecta o compartida admeses en dret. Amb aquesta configuració d'ens públic el legislador va defugir de configurar el Servei Català de la Salut com un organisme autònom de caràcter administratiu, amb la voluntat d'incloure'l en la categoria dels ens públics que, amb caràcter general, han d'ajustar llur activitat al dret privat, categoria molt més adequada a la seva condició d'entitat configurada per tots els centres, serveis i establiments sanitaris públics o privats de cobertura pública (article 5 de la Llei) i a la diversitat de fórmules de gestió directa, indirecta o compartida que el Servei Català de la Salut pot emprar als efectes de la gestió i l'administració dels serveis i les prestacions del sistema sanitari públic (article 7.2 del text legal). És per aquest motiu que, en aplicació de l'article 4 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, precitada, el Decret 26/1991, del 18 de febrer, primer, i posteriorment el Decret 131/1994, del 30 de maig, en concretar el règim jurídic del Servei Català de la Salut, han establert en l'article 1.1 que, pel que fa a les relacions jurídiques externes, aquest ens se subjecta, amb caràcter general, al dret privat, subjecció que es manté plenament en la nova redacció de l'article 4 de la Llei present, en coherència amb el plantejament anterior, que no té altres alteracions que les derivades de l'obligada adequació del règim de contractació d'aquest ens a la legislació bàsica de l'Estat com a conseqüència de la recent entrada en vigor de la Llei 13/1995, del 18 de maig, de contractes de les administracions públiques. Així mateix, l'experiència assolida en el procés de consolidació del Servei Català de la Salut fa necessari regular amb més precisió el procediment a seguir per a la constitució d'organismes que en depenen, la formació de consorcis i la creació, o la participació del Servei en aquesta, de qualssevol altres entitats admeses en dret. Al mateix temps, escau incorporar al text de la Llei, a efectes de seguretat jurídica, la nova organització funcional dels sectors sanitaris establerta a l'empara del que estableix la disposició addicional vint-i-unena de la Llei 16/1993, del 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 1994, i revisar, amb vista a una major economia, celeritat i eficàcia, el règim d'impugnació dels actes dictats pel Servei Català de la Salut. Finalment, convé completar les previsions de la Llei amb la inclusió de diverses normes orientades a l'establiment de fórmules per a la gestió dels centres, els serveis i els establiments sanitaris i sòcio-sanitaris que facin possible un major grau d'implicació dels professionals en el procés de desenvolupament del sistema sanitari, que garanteixin al Servei Català de la Salut l'accés a la informació poblacional necessària per tal de fer efectiva, entre d'altres finalitats, la universalització de l'atenció sanitària pública a tots els ciutadans i, en últim terme, que permetin a l'Institut Català de la Salut la realització de tots els actes i negocis jurídics que siguin necessaris per al desenvolupament adequat de les funcions que aquest organisme té atribuïdes, d'acord amb el règim jurídic que li és aplicable. En la mateixa línia, aquesta Llei imposa l'exigència al Govern de la Generalitat d'establir els sistemes d'avaluació i control periòdics dels diferents centres proveïdors de serveis sanitaris i sòcio-sanitaris per tal de verificar-ne el grau d'eficàcia, eficiència i qualitat. Article 1 Es modifica l'article 4 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, que queda redactat en els termes següents: "1. El Servei Català de la Salut és un ens públic de naturalesa institucional, dotat de personalitat jurídica pròpia i plena capacitat per al compliment de les seves finalitats, que resta adscrit al Departament de Sanitat i Seguretat Social i es regeix pels preceptes d'aquesta Llei i les seves disposicions complementàries de desenvolupament. Pel que fa a les relacions jurídiques externes, se subjecta, en termes generals, al dret privat. "2. No obstant el que disposa l'apartat 1, el Servei Català de la Salut se sotmet al dret públic en les matèries següents: "a) Les relacions del Servei Català de la Salut amb el Departament de Sanitat i Seguretat Social i amb la resta d'administracions públiques. "b) El règim patrimonial del Servei, que s'ajusta a les previsions de l'article 51 d'aquesta Llei. "c) El règim financer, pressupostari i comptable del Servei Català de la Salut, que es regeix pel que estableix el capítol VII del títol IV d'aquesta Llei. Són aplicables en particular a la intervenció del Servei les disposicions dels articles 63 al 71 del text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 9/1994, del 13 de juliol, i les correlatives de la Llei 16/1984, del 20 de març, de l'estatut de la funció interventora. Tot això, sens perjudici de les especialitats que s'estableixin per reglament. "d) El règim d'impugnació dels actes i de responsabilitat del Servei, que es regeix pels articles 59 i 60 d'aquesta Llei. "e) Les relacions de les persones que gaudeixen del dret a l'assistència sanitària pública amb el Servei Català de la Salut. "3. La contractació del Servei Català de la Salut s'ha d'ajustar a les previsions de la legislació sobre contractes de les administracions públiques. Tanmateix, els contractes de gestió de serveis sanitaris i sòcio-sanitaris en règim de concert es regeixen per llurs normes específiques. "4. El règim de personal del Servei Català de la Salut se subjecta a les disposicions contingudes en aquesta Llei i a les restants normes d'aplicació específica. "5. En l'exercici de llurs funcions, el Servei Català de la Salut i la totalitat dels organismes dotats de personalitat que en depenen, si n'és el cas, gaudeixen de la reserva de noms i dels beneficis, les exempcions i les franquícies de qualsevol naturalesa que la legislació atribueix a l'Administració de la Generalitat i a les entitats públiques encarregades de la gestió de la Seguretat Social." Article 2 Es modifica l'apartat 3 de l'article 7 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, que queda redactat de la manera següent: "3. El Consell Executiu pot acordar la constitució d'organismes, la formació de consorcis i la creació o la participació del Servei Català de la Salut en qualssevol altres entitats admeses en dret, als efectes del que estableix l'apartat 2 d'aquest article. En particular, pot crear qualssevol empreses públiques de les previstes en la Llei 4/1985, del 29 de març, de l'estatut de l'empresa pública catalana." Article 3 Es modifica l'apartat 1 de l'article 34 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, que queda redactat en els termes següents: "1. El Consell de Direcció, òrgan de govern del Sector Sanitari, és format per: "1.1. Tres representants del Departament de Sanitat i Seguretat Social, que són el Director del Sector i els responsables dels àmbits d'Anàlisi i Programació i de Servei al Client o, si no n'hi ha, els de les unitats funcionals que els substitueixin. "1.2. Dos representants de les corporacions locals, que són: "a) Un representant del Consell o els Consells Comarcals del territori del Sector corresponent. "b) Un representant de l'Ajuntament o els Ajuntaments del Sector corresponent." Article 4 Es modifica l'apartat 3 de l'article 37 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, que queda redactat de la manera següent: "3. Per al desenvolupament de les seves comeses, el Director del Sector disposa de les unitats funcionals següents, que en depenen directament: "- Àmbit d'Anàlisi i Programació. "- Àmbit de Servei al Client. "El conseller de Sanitat i Seguretat Social, mitjançant una disposició motivada i amb consulta prèvia als Consells de Direcció dels Sectors Sanitaris afectats, pot refondre aquestes unitats o substituir-les per altres, o establir aquelles altres unitats funcionals que siguin necessàries per al desenvolupament correcte de les actuacions encomanades al Sector Sanitari." Article 5 Es modifiquen els apartats 2 i 3 de l'article 59 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, que queden redactats com segueix: "2. D'acord amb el que hi ha previst en l'apartat anterior, els actes dictats pels òrgans centrals de direcció i gestió del Servei Català de la Salut poden ésser objecte de recurs ordinari davant el conseller de Sanitat i Seguretat Social, i els dels òrgans de direcció i gestió de les Regions Sanitàries, davant el Director del Servei Català de la Salut. Les resolucions del recurs ordinari esgoten, en ambdós casos, la via administrativa. "3. Les reclamacions prèvies a la via jurisdiccional civil s'han d'adreçar al Director del Servei Català de la Salut, al qual correspon llur resolució." Article 6 S'afegeix a l'article 60 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, un apartat 2, amb la redacció següent: "2. Els procediments de responsabilitat patrimonial a què es refereix el capítol I del títol X de la Llei 30/1992, del 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, han d'ésser resolts pel Director del Servei Català de la Salut." Article 7 S'afegeix una disposició addicional desena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "D'acord amb el que estableixen els articles 7, apartat 2, i 22, apartats 2 i 3, d'aquesta Llei, el Servei Català de la Salut i, si s'escau, les regions sanitàries poden establir contractes per a la gestió de centres, serveis i establiments de protecció de la salut i d'atenció sanitària i sòcio-sanitària, que han d'ésser acreditats a aquest efecte, amb entitats de base associativa legalment constituïdes, amb personalitat jurídica pròpia, totalment o majoritàriament per professionals sanitaris, amb prioritat els que es troben compresos en qualsevol dels col·lectius de personal a què es refereix l'article 49, apartat 1, en els termes i amb les condicions previstos per la legislació vigent, amb la finalitat de promoure un major grau d'implicació dels professionals en el procés de desenvolupament, racionalització i optimització del sistema sanitari públic. "En aquests supòsits, quan es tracti de professionals compresos en l'article 49.1 que constitueixin les entitats esmentades i hi passin a prestar els seus serveis, resten en el cos o la categoria d'origen en la situació d'excedència voluntària a què es refereix l'epígraf c) de l'article 71, apartat 2, de la Llei 17/1985, del 23 de juliol, de la funció pública de l'Administració de la Generalitat, segons la redacció donada per la Llei 9/1994, del 29 de juny, de reforma de la legislació relativa a la funció pública de la Generalitat de Catalunya. Això no obstant, durant un període de tres anys des de la declaració de la nova situació, el Departament de Sanitat i Seguretat Social o l'organisme de procedència han d'adoptar les mesures adequades per a facilitar la reincorporació d'aquest personal al lloc de treball que ocupava, quan ho sol·liciti i el lloc de treball es trobi vacant. En cas que el lloc hagi estat suprimit o n'hagi estat feta la seva provisió definitiva, el Departament de Sanitat i Seguretat Social o l'organisme de procedència han de garantir, durant el període esmentat, el reingrés a un lloc de treball del cos o la categoria d'origen, del mateix nivell i a la mateixa localitat." Article 8 S'afegeix una disposició addicional onzena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "Prenent com a marc de referència la legislació sobre contractes de les administracions públiques, el Consell Executiu ha de regular mitjançant un decret els requisits, l'abast, el procediment i els sistemes de selecció per a l'establiment dels contractes de gestió de serveis sanitaris i sòcio-sanitaris en règim de concert, que s'han d'ajustar amb caràcter general als principis de publicitat i concurrència, tot tenint en compte les previsions del Pla de Salut de Catalunya i les normes específiques d'ordenació d'aquests serveis." Article 9 S'afegeix una disposició addicional dotzena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "S'han d'establir per reglament els sistemes que permetin l'avaluació i el control periòdics dels centres, serveis i establiments gestionats per l'Institut Català de la Salut, com també dels diferents contractes de gestió de serveis sanitaris i sòcio-sanitaris formalitzats pel Servei Català de la Salut amb qualssevol entitats públiques o privades, per tal de verificar el grau d'eficàcia, eficiència i qualitat d'aquests serveis i fixar els criteris més adequats per a llur contractació en anualitats successives." Article 10 S'afegeix una disposició addicional tretzena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "Les administracions públiques de Catalunya, i els organismes i les entitats que en depenen, han de col·laborar amb el Servei Català de la Salut facilitant-li la informació poblacional necessària, identificativa i de residència, de llurs àmbits territorials o funcionals respectius, en un suport que en permeti el tractament automatitzat, per a la constitució de les bases de dades corresponents als usuaris del sistema sanitari públic, les quals poden ésser utilitzades exclusivament per a la consecució de les finalitats que aquest ens té assignades. La utilització d'aquestes dades s'ha de subjectar a les disposicions de la Llei orgànica 5/1992, del 29 d'octubre." Article 11 Es modifica la disposició addicional vint-i-quatrena de la Llei 17/1985, del 23 de juliol, de la funció pública de l'Administració de la Generalitat, segons la redacció donada per la Llei 9/1994, del 29 de juny, de reforma de la legislació relativa a la funció pública de la Generalitat de Catalunya, que queda redactada en els termes següents: "1. El personal de nova incorporació a les entitats del Servei Català de la Salut creades de conformitat amb l'article 7.2 de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, d'ordenació sanitària de Catalunya, es regeix per les normes del dret laboral. "2. Les entitats a què es refereix l'apartat 1 han d'oferir al personal funcionari de l'Administració de la Generalitat i al personal estatutari de la Seguretat Social que els hagi estat adscrit la incorporació en llur plantilla de personal laboral. Aquesta oferta s'ha de realitzar en un termini de cinc anys, comptadors a partir de la constitució de l'entitat respectiva, d'acord amb les previsions pressupostàries. La incorporació comporta el reconeixement de l'antiguitat que correspongui a l'interessat, el qual resta respecte al cos o la categoria d'origen en la situació d'excedència voluntària per incompatibilitat regulada pels articles 71.2.c) d'aquesta Llei i 29.3.a) de la Llei de l'Estat 30/1984, del 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública, amb l'assignació prèvia, si escau, del grau personal. Això no obstant, durant un període de tres anys des de la declaració de la nova situació, el Departament de Sanitat i Seguretat Social o l'Institut Català de la Salut han d'adoptar les mesures adequades per a facilitar la reincorporació de l'interessat al lloc de treball que ocupava, quan ho sol·liciti i el lloc de treball es trobi vacant. En cas que el lloc hagi estat suprimit o n'hagi estat feta la provisió definitiva, el Departament o l'organisme de procedència han de garantir, durant el període esmentat, el reingrés a un lloc de treball del cos o la categoria d'origen, del mateix nivell i a la mateixa localitat. "3. El personal funcionari o estatutari a què es refereix l'apartat 2 que no opti per incorporar-se a la plantilla laboral de l'entitat corresponent en el moment que li sigui ofert, s'ha de reincorporar al lloc d'origen o, si això no és possible, a una altra plaça del Departament de Sanitat i Seguretat Social o de l'Institut Català de la Salut del mateix cos o la mateixa categoria, en el qual cas s'ha de respectar, si escau, el que disposa l'article 55. Aquesta plaça ha d'estar ubicada en la mateixa localitat que la plaça ocupada originàriament, llevat que, per inexistència de places, això no sigui possible, supòsit en el qual s'apliquen els mecanismes de redistribució d'efectius o les altres mesures de racionalització de l'organització administrativa regulades per aquesta Llei." Article 12 S'afegeix una disposició addicional catorzena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "1. El Consorci Sanitari de Barcelona, ens de caràcter associatiu amb personalitat jurídica pròpia, integrat per la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, resta adscrit funcionalment al Servei Català de la Salut. En cap cas la representació de la Generalitat de Catalunya en la Junta General del Consorci no pot ésser inferior al 51 per cent dels seus membres. "2. Les funcions previstes per a les Regions Sanitàries, pel que fa a la ciutat de Barcelona, són directament assumides pel Consorci Sanitari de Barcelona. "3. El Consell Executiu ha de dictar les normes que facin efectives les previsions dels apartats anteriors." Article 13 S'afegeix una disposició addicional quinzena a la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "1. El nomenament en propietat, amb destinació definitiva o provisional, o en règim d'interinatge com a funcionari del cos de farmacèutics titulars de l'àmbit de la Generalitat de Catalunya no comporta el dret a la titularitat d'una nova oficina de farmàcia en el partit oficial farmacèutic corresponent. Aquesta previsió és aplicable tant pel que fa als titulars únics d'una oficina de farmàcia com a aquells que són titulars en règim de copropietat. "2. Els funcionaris amb nomenament en propietat o en règim d'interinatge com a funcionaris del cos de farmacèutics titulars afectats per aquesta disposició porten a terme llurs funcions en matèria de salut pública en el marc de l'estructura del Departament de Sanitat i Seguretat Social. A aquests efectes, el Govern de la Generalitat ha de dur a terme les modificacions pertinents en les relacions de llocs de treball del Departament de Sanitat i Seguretat Social. "3. Als efectes del primer concurs de mèrits per a la provisió de llocs de treball de farmacèutics titulars de la Generalitat de Catalunya que es convoqui, no són aplicables les normes presents als farmacèutics titulars amb destinació provisional que concursin i accedeixin de forma definitiva a la mateixa plaça que ocupaven de manera provisional." Article 14 S'afegeix un apartat 5 a la disposició transitòria segona de la Llei 15/1990, del 9 de juliol, amb la redacció següent: "5. Mentre mantingui la seva naturalesa com a entitat gestora de la Seguretat Social, l'Institut Català de la Salut pot realitzar tots els actes i negocis jurídics necessaris per al desenvolupament adequat de les seves funcions d'acord amb el règim jurídic que li és aplicable, sota les directrius generals del Servei Català de la Salut." Disposició derogatòria Resten derogades totes les normes que s'oposin al que estableix aquesta Llei. Disposició final S'autoritza el Govern de la Generalitat perquè dicti les normes de caràcter general i reglamentari necessàries per a desenvolupar i aplicar aquesta Llei. Per tant, ordeno que tots els ciutadans als quals sigui d'aplicació aquesta Llei cooperin al seu compliment i que els tribunals i les autoritats als quals pertoqui la facin complir. Palau de la Generalitat, 29 de setembre de 1995 Jordi Pujol President de la Generalitat de Catalunya Xavier Trias i Vidal de Llobatera Conseller de Sanitat i Seguretat Social (95.277.014) updateImageLinks(); Afectacions passives Afectacions passives (2) DESPLEGADA pel Decret 345/2001, de 24 de desembre, pel qual es regula l'establiment dels convenis i contractes de gestió de serveis sanitaris en l'àmbit del Servei Català de la Salut. DESPLEGAT l'art. 11 per la Llei 8\1997, per la qual s'autoritza la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya var _tag = new WebTrends(); _tag.dcsid="dcsb2suea100004bnsvbhwg5n_4u1m"; _tag.dcsGetId(); _tag.DCSext.wt_departament="Presidencia"; _tag.DCSext.wt_web1="DOGC"; _tag.DCSext.wt_web2=""; _tag.DCSext.wt_web3=""; _tag.status="1"; _tag.WT.cg_n=""; _tag.WT.cg_s=""; _tag.DCSext.subcontent1=""; _tag.DCSext.subcontent2=""; _tag.DCSext.subcontent3=""; _tag.DCSext.subcontent4=""; _tag.dcsCollect();

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR